فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

بایگانی

شعر در مورد دیوانگی

شعر در مورد دیوانگی

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دیوانگی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

همچو ما دیوانۀ دیوانگی

نیست در افسانۀ دیوانگی

شعر در مورد دیوانگی

من همین امروز یا فردا به جنگل می زنم

جرأت دیوانگی در شهر ترسوها کم است!

شعر در مورد دیوانگی عشق

دیوانگی زین بیشتر ؟ زین بیشتر ، دیوانه جان

با ما ، سر دیوانگی داری اگــــر ، دیوانه جان

شعر در مورد دیوانگی عاشق

یا رب مرا یاری بده ، تا سخت آزارش کنم

هجرش دهم ، زجرش دهم ، خوارش کنم ، زارش کنم

از بوسه های آتشین ، وز خنده های دلنشین

صد شعله در جانش زنم ، صد فتنه در کارش کنم

در پیش چشمش ساغری ، گیرم ز دست دلبری

از رشک آزارش دهم ، وز غصه بیمارش کنم

بندی به پایش افکنم ، گویم خداوندش منم

چون بنده در سودای زر ، کالای بازارش کنم

گوید میفزا قهر خود ، گویم بخواهم مهر خود

گوید که کمتر کن جفا ، گویم که بسیارش کنم

هر شامگه در خانه ای ، چابکتر از پروانه ای

رقصم بر بیگانه ای ، وز خویش بیزارش کنم

چون بینم آن شیدای من ، فارغ شد از احوال من

منزل کنم در کوی او ، باشد که دیدارش کنم

گیسوی خود افشان کنم، جادوی خود گریان کنم

با گونه گون سوگند ها، بار دگر یارش کنم

چون یار شد بار دگر، کوشم به آزار دگر

تا این دل دیوانه را، راضی ز آزارش کنم.

شعر کوتاه در مورد دیوانگی

بهتر از خواب هزار و یک شب است

هر شب مستانۀ دیوانگی

شعری در مورد دیوانگی

واقف سرّ و رموز هست و بود

عارف فرزانۀ دیوانگی

شعر درمورد دیوانگی

رسم دیوانگی ز من پرس

که در ورق های کتاب لیلی، مجنون شدم

شعر زیبا در مورد دیوانگی

رهبر ما رندی و آوارگی ست

منزل ما لانۀ دیوانگی

شعر عاشقانه در مورد دیوانگی

مپرس هرگز ز سر و راز این دیوانگی از من

که خود دیوانه ام از دست این دیوانگی امشب

شعر در مورد عشق و دیوانگی

می شود گلزار بر مجنون خویش

آتش ویرانۀ دیوانگی

یک بیت شعر در مورد دیوانگی

به سوی غیر رفتی و به فکرت

درون سینه اش قلبی است پیدا

ندانستی که تنها شاعرانند

خدای مستی و دیوانگی ها

شعر در مورد دیوانه عشق

چشمهای پُر فسون آن پری

کرده دل را خانۀ دیوانگی

شعر درباره دیوانگی عشق

یا بخوان شعری ز دیوان جنون

یا بگو افسانۀ دیوانگی

شعر در مورد دیوانه عاشق

سهم من از عشق تنها یک خیال مبهم است

سهمم از دیوانگی ها گریه های نم نم است

شعر درباره دیوانه عاشق

ما همه دلدادۀ مستی و حال

ما همه دردانۀ دیوانگی

شعر درباره عاشق دیوانه

درد من دیوانگی ها، عشق درمان من است

قلب من اما هنوزم بی سر و سامان توست

شعر درباره دیوانگی عاشق

می برد منصور را بر اوج دار

همّت مردانۀ دیوانگی

شعر عاشقانه در مورد دیوانه

ما همه شوریدگان کوی دوست

ما همه دیوانۀ دیوانگی

شعر کوتاه در مورد دیوانه

دیوانگی چقدر می آید به من و من

دیوانه ام به عشق تو حالا و باز هم

شعر کوتاه درباره دیوانگی

مستی ما، ساز ما، آهنگ ما

بادۀ پیمانۀ دیوانگی

شعر در مورد دیوانگی

من مانده ام تنهای تنها با خیالت

وقتی غزل با من سر دیوانگی داشت

شعری در مورد دیوانگی

خدایا مرز دیوانگی تا کجاست ؟

مرز این ویرانگی ها کجاست ؟

شعر مولانا در مورد دیوانگی

اسمان!ببین مرده پرستی را و خرافه پرستی را

اسمان ببین دیوانگان را

شعر نو در مورد دیوانگی

آب از سرِ دیوانگی هایم گذشته ، مُرده ام

آیا تو هم چیزی بغیر از یک مسافر نیستی

شعر در مورد عشق و دیوانگی

من و دیوانگی ،شیدایی از تو

من و ایستادگی ،رسوایی از تو

شعر درمورد دیوانگی

بدی های زندگی بکام من شد

قرعه دیوانگی بنام من شد

شعر زیبا در مورد دیوانه

سکوت تو ،‌ رکود عشق بازیست

شعور لحظه ها از فهم خالیست

بیا دیوانگی کن ، عاشقی کن

برو جائی که چشمان خدا نیست !

تعبیر خواب مار آبی سبز

تعبیر خواب مار آبی در خانه

تعبیر خواب مار آبی و زرد

تعبیر خواب مار ابی کوچک

تعبیر خواب مار آبی در دریا

تعبیر خواب مار بزرگ زرد

تعبیر خواب مار آبی سفید

تعبیر خواب مار بزرگ سیاه

تعبیر خواب مار سیاه دو سر

تعبیر خواب مار سبز ابن سیرین

تعبیر خواب مار آبی رنگ بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز رنگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز

تعبیر خواب مار بزرگ قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای کوچک

تعبیر خواب مار قهوه ای تیره

تعبیر خواب مار قهوه ای و سفید

تعبیر خواب مار قهوه ای خالدار

تعبیر خواب مار قهوه ای و زرد

تعبیر خواب مار قهوه ای طلایی

تعبیر خواب مار کبری قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای ابن سیرین

تعبیر خواب مار نیش زدن چیست

تعبیر خواب مار نیش زدن

تعبیر خواب مار سیاه نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار سفید نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن آن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار قهوه ای بزرگ

تعبیر خواب مار کبری نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار در حال نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

 

  • امین جوکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی