فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

بایگانی

دل درد

دل درد ، دل درد شدید ، دل درد نوزاد ، دل درد و حالت تهوع ، دل درد در کودکان ، دل درد پریود

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد دل درد و درمان خانگی آن صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

درمان دل درد

درمان دل درد معمولا با روش های زیادی امکان پذیر است.معمولا علائم دل درد موقتی است، در بیشتر مواقع دل درد از شرایطی مانند گرفتگی عضلات، سوء هاضمه و ماشین زدگی یا دریا زدگی ایجاد می شود. با وجود بی ضرر بودن آن، دل درد می تواند باعث گیجی، و ناراحتی شدیدی در شما بشود که در پی آن نتوانید بعضی از فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. خوشبختانه روش های زیادی برای درمان درد شکم وجود دارد که شامل ورزش کردن، آشامیدن نوشیدنی های پر انرژی که در خانه تهیه می شود، و تغییر در رژیم ها هستند. اگر هیچکدام از موارد ذکر شده مفید واقع نشدند، در این صورت ممکن است که شما یک بیماری جدی مانند آپاندیس داشته باشید. چنانچه درد شکم شدید و طولانی مدت شد، سریعا به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

درمان دل درد با پوره سیب زمینی

پوره سیب درد معده را آرام می کند، به راحتی قابل هضم است، اسهال را کم می کند و کالری موردنیاز را به بدن می رساند. سیب خود حاوی پکتین است ( به خصوص در پوست آن) که به دفع کمک می کند( اگر مشکل یبوست داشته باشید). اگر مشکل دل درد از یبوست باشد، سیب می تواند کمک کند و اگر اسهال داشته باشید، پوره سیب خوب است.

دل درد ناشی از فیبرو بیوتیک

اگر دچار ناراحتی های معده ، مانند نفخ، گازمعده ، یبوست، اسهال یا حتی ریفلاکس اسید معده هستید ، پروبیوتیک ها به شما کمک خوهند کرد. مصرف روزانه پروبیوتیک موجب حمایت و جوانسازی ریز اندامگانهای همزیست بوسیله کمک به متوازن سازی ریزاندامگان های روده ای، کمک به گوارش، کمک به بدن برای ساخت ویتامین و جذب مواد معدنی ، تقویت سیستم ایمنی و بهبود متابولیسم می شود. ریز اندامگانهای همزیست مجموعه ای از باکتری های مفید هستند که بر سلامت دستگاه گوارش تاثیر میگذارد و میتوانند با خوردن ماست ، یا غذاهای ترش مثل نارنج ایجاد شوند.

درمان دل درد با نان تست

نان تست ریفلاکس اسیدی را تحریک نمی کند بنابراین خوردن آن خوب است. از طرفی مانند غذاهای پرچرب نیست که احساس سنگینی در معده ایجاد کند و درد شما را بیشتر بکند. اما تا وقتی خوب نشده اید، کره و مربا را کنار بگذارید.

درمان دل درد با رفتن به دستشویی

اغلب افرادی که حالت تهوع و یا دل درد دارند نیاز به کار کردن مزاج دارند. قبل از این که کار خاصی انجام دهید ابتدابرای چند دقیقه به توالت بروید وآرام تکیه دهید و زانو های خود را کشیده به طرف سینه خود قرار دهید. این حالت به درون فشار آوردن، به دفع کمک می کند. هیچ گاه خودتان زور نزنید و به خودتان فشار نیاورید که نیروی زیاد آوردن ممکن است عواقبی مانند بواسیر داشته باشد. اگر در داخل یا صندلی توالت خون دیدید سریعا دنبال درمان آن باشید. به این اتفاق hematochezia (آمدن خون از مقعد) وhematemesis (خون بالا آوردن) گویند.

درمان دل درد با خوردن سوپ

آب گوشت به خصوص برای درد معده بسیار خوب است. آب گوشت یا سوپ با محتویات نمک دار، آب بدن را نگه می دارد. وقتی نمک وارد گردش خون شود، به جذب مایعات کمک می کند. اگر فشار خون بالا دارید نوع کم نمک آن را استفاده کنید. سوپ یا آب گوشت اگر خیلی چرب نباشند، راحتتر هضم می شوند و دیگر احساس ریفلاکس یا حالت تهوع پیدا نمی کنید.

دل‌ درد ناشی از عدم‌تحمل لاکتوز

بنا به گزارش موسسه ملی دیابت، بیماری‌های کلیوی و گوارشی ایالات متحده آمریکا، حدود 65 درصد مردم جهان به مشکل عدم‌تحمل لاکتوز مبتلا هستند. افرادی که این مشکل را دارند بعد از مصرف شیر و محصولات لبنی دچار نفخ، گاز، اسهال، یبوست، کرامپ‌های عضلانی و… می‌شوند. به طور کلی مشکل عدم‌تحمل لاکتوز به دلیل کمبود لاکتاز (که از طریق روده کوچک تولید می‌شود و به هضم غذا کمک می‌کند) یا به دلیل جذب نامناسب لاکتوز ایجاد می‌شود. بهترین روش مقابله با این مشکل و دل‌درد ناشی از آن پرهیز از مصرف لبنیات مانند شیر، پنیر و کره است. در این صورت لازم است برای جذب کلسیم لازم مواد غذایی دیگر مانند سبزیجات برگ‌دار، بادام و… را جایگزین کرد.

درمان دل درد با خوردن کراکر

شیرینی های کراکر مانند برنج عمل می کنند. آنها راحت هضم می شوند و درد را تسکین می دهند. خوردن آنها به خانم های بارداری که دچار بیماری صبحگاهی هستند، توصیه می شود. مطالعات نشان داده است که کراکرها می توانند اسید معده را جذب کنند اما درستی و نادرستی این مطلب روشن نیست. اگر فشار خون بالا دارید، می توانید از بیسکوییت های نمک دار استفاده کنید.

شعر از وفاداری سگ

شعر در وصف وفاداری سگ

شعر کوتاه وفاداری سگ

شعر من سگ صفت گردیده ام

شعر من سگ حسینم

شعر من سگ حیدرم

شعر من سگ زینبم

شعر در مورد سگ

شعر لکی مناظره سگ و گرگ

شعر سگ و گرگ کرم دوستی

شعر کودکانه سگ من

شعر کودکانه سگ پشمالوی من

شعر سگ و گرگ اخوان

شعر سگ و گرگ پروین

شعر سگها و گرگها اخوان

شعر سگ و گرگ لکی

متن شعر سگها و گرگها

تحلیل شعر سگها و گرگها

دانلود شعر سگها و گرگها

شعر در مورد سگ و گرگ

 

  • امین جوکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی