فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

بایگانی

درد در اطراف ناخن

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

درد در اطراف ناخن

نشانه های بسیاری برای این نوع زخم وجود دارد، از جمله: نفخ، نفخ، اشتها کم و کاهش وزن. این نوع درد که روی روده شکم یا روده شما تأثیر می گذارد حدود نیم میلیون آمریکایی در سال است. برخلاف آنچه شنیده اید که این زخم ها به علت استرس ایجاد می شوند، به دلیل تشکیل آنها، به دلیل استرس نیستند. در عوض، بوسیله یک باکتری به نام هلیکوباکتر پیلوری که باعث تخریب مخاط در اطراف معده می شود، ایجاد می شود. همچنین می تواند ناشی از استفاده بیش از حد از داروهای ضد تومور مثل آسپرین یا ایبوپروفن باشد. یک آزمایش ساده ساده می تواند محل دقیق این باکتری را تعیین کند.
علل درد شکمی شکم

درد ناگهانی در شکم کمر چپ این نوع درد که اغلب با گاز مرتبط است، در بزرگسالان سنین بالاتر رایج است. دکتر Az می گوید، حداقل یک سوم جمعیت آمریکایی این عارضه را به سن 60 سالگی می رسانند، اما تنها 10 تا 20 درصد از آنها علائم درد شدید شکم، نفخ، انقباضات شکمی و یبوست دارند. علت اصلی این درد مصرف ضعیف فیبر در رژیم غذایی مردم است.
درد در اطراف نشانه ناف بارداری

در سه ماهه اول بارداری، رحم نسبتا کوچک است و به پشت استخوان جیب نرسیده است. وقتی رحم بزرگ می شود، ممکن است احساس درد در اطراف بند ناف احساس کنید. فشار داخلی به داخل رحم وارد می شود و باعث می شود که شکم و بند ناف به تخلیه برسد. در سه ماهه سوم بارداری، رحم شما درست در پشت نواک قرار دارد. پایه در پشت سر بند ناف با وزن مایع آمنیوتیک و بدن است. آیا تا به حال شنیده ام یک زن احساس ناگهانی به ناف او؟ این معمولا در پایان بارداری اتفاق می افتد.
درد ناخن ناشناخته در اوایل بارداری

فتق Nuffy معمولا زمانی رخ می دهد که فشار زیادی بر روی شکم وجود دارد. این شرایط مخصوص زنان باردار نیستند. اما اگر شما حامله یا چاقی هستید، این فتق بیشتر به شما وابسته است. در فتق بندی بند ناف، همراه با صدمه زدن به بند ناف شما ممکن است در ناحیه بند ناف، تورم و استفراغ نیز وجود داشته باشد. اگر هر کدام از این علائم دارید، با پزشک خود صحبت کنید. بدون درمان ممکن است عوارض جدی وجود داشته باشد. اگر فتق شما شامل یکی از اندام ها یا بافت شکمی شما باشد، خون شما کاهش می یابد و شما ممکن است عفونت شدید داشته باشید.
درد نوزاد در دوران بارداری

این درد ممکن است در دوران بارداری رخ دهد. بعضی از زنان احساس می کنند که در همان مرحله کشش و فشار دارند. در برخی موارد، این درد در هفته های آخر بارداری و با افزایش شکم بدتر می شود. برای از بین بردن این درد، سعی کنید خواب خود را ببندید یا معده خود را بر روی بالش خود قرار دهید. گاهی اوقات شما می توانید یک لوسیون آرام بخش برای درد قبل از زایمان یا کره کاکائو برای خارش در پوست شکم استفاده کنید.
درد علامت ناف چیست؟

درد شدید در شکم پایین و راست این نوع به آپاندیسیت اطلاق می شود. علائم شامل تب خفیف، عدم توانایی حفره شکمی، یبوست یا ناراحتی شکمی است. اگر درد در ناحیه آسیب دیده به آپاندیس شما بستگی دارد، درد عمدتا با حرکت دو طرف، تنفس عمیق، سرفه و عطسه کردن و فشار ناحیه مورد نظر افزایش می یابد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که آپاندیس متورم شده و پرپشت شده است. طبق داده های انجمن بهداشت ملی آمریکا، بیشتر مواردی که به علت درد شدید به بیمارستان می آیند، به اتاق عمل ارسال می شود و اغلب موارد قبل از آپاندیس پاره می شود.

  • امین جوکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی