فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

سرگرمی فانی بافت

بایگانی

خرید آنلاین دستگاه کوفته پیچ

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ق.ظ

خرید آنلاین دستگاه کوفته پیچ

خرید پستی دستگاه کوفته پیچ از فروشگاه اینترنتی جفت 6

 خرید اینترنتی دستگاه کوفته پیچ,خرید پستی دستگاه کوفته پیچ,خرید ارزان دستگاه کوفته پیچ,خرید آنلاین دستگاه کوفته پیچ,خرید نقدی دستگاه کوفته پیچ,خرید و فروش دستگاه کوفته پیچ,فروشگاه رسمی دستگاه کوفته پیچ,فروشگاه اصلی دستگاه کوفته پیچ,بهترین دستگاه کوفته پیچ,،فروشگاه دستگاه کوفته پیچ,فروشگاه اینترنتی دستگاه کوفته پیچ,

دستگاه کوفته پیچ

بسیاری از خانم ها در درست کردن کوفته مشکل دارند و معتقدند که کوفته ها بعد از درست کردن باز

می شوند یا به اصطلاح وا می روند.دستگاه کوفته پیچ وسیله ایست که این مشکل را حل می کند

و شما را در پختن کوفته یاری می نماید.دستگاه کوفته پیچ را می توانید براحتی از فروشگاه

اینترنتی جفت 6 سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید

خرید اینترنتی دستگاه کوفته درست کن خانگی اصل با قیمت ارزان و ارسال سریع به تمام نقاط کشور به همراه گارانتی برگشت

دستگاه کوفته پیچ سنتی وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه ی کوفته را آماده نمایید با این دستگاه علاوه بر کوفته میتوان انواع بستنی ، کیک های قالب دار ، گوشت تو پر و … به راحتی و سرعت بالا آماده طبخ نموده و نوش جان کنید دستگاه کوفته ساز دارای 7 روز گارانتی شرکت تسعه تجارت بوده و در صورت سفارش و عدم رضایت میتوانید ان را عودت و پول خود را پس بگیرید .

خرید دستگاه کوفته پیچ

کوفته تبریزی یکی از مشهورترین غذاهای ایرانی و متعلق به شهر تبریز می‌باشد. این غذا در نقاط مختلف خاورمیانه تهیه می‌شود. نقطه تمایز آن با سایر کوفته‌ها در بقیه مناطق مربوط به طرز تهیه و مواد مورد استفاده در تهیه این غذا می‌باشد. درکوفته تبریزی از گوشت قرمز، لپه، برنج، تخم‌مرغ، انواع سبزیجات معط (تره و مرزه)، آلو، مغزگردو و زرشک استفاده می‌شود، داخل آب این غذا زعفران و رب گوجه‌فرنگی بکار می‌رود. در اینجا ما وسیله ای را به شما معرفی خواهیم کرد که کوفته های یکدست منظم و با سرعت بسیار بالا می توانید ار آن استفاده نمایید. با این دستگاه همچنین میتوانید تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی را در گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید این دستگاه دارای بدنه ی استیل ضد زنگ نیز میباشد .

قیمت : 30,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 27.000 تومان


خرید پستی

خرید اینترنتی دستگاه کوفته پیچ

خرید پستی دستگاه کوفته پیچ

روش خرید دستگاه کوفته ساز :
خرید پستی :
در این روش , دستگاه کوفته ساز درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید. پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.

قیمت دستگاه کوفته پیچ

قیمت این محصول 30000 تومان

قیمت : 30,000  تومان- قیمت خرید نقدی: 27.000 تومان


خرید پستی

  • امین جوکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی